اخبار دبیاخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبی

نسبت نصب کنتورهای آب هوشمند در دبی به 100% رسید

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سعید محمد الطاير، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت برق و آب دبی (DEWA)، اعلام کرد که درصد نصب کنتورهای آب هوشمند در دبی به 100% رسیده است. تعداد این کنتورها به بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در اوایل ژوئن 2024 رسید و این کنتورها طبق بالاترین استانداردهای فنی جهانی طراحی شده‌اند.

او تأکید کرد که این هیئت به تلاش‌های خود برای توسعه شبکه هوشمند و زیرساخت پیشرفته کنتورهای هوشمند ادامه می‌دهد تا کارایی عملیاتی را افزایش دهد و مدیریت تأسیسات و خدمات را از طریق سیستم‌های هوشمند و مرتبط، که بر اساس آخرین تکنولوژی‌های انقلاب صنعتی چهارم است، بهبود بخشد. این اقدامات به صرفه‌جویی‌های بیشتری برای هیئت و مشتریان منجر می‌شود.

وی افزود: «ما متعهد به تحقق برنامه اقتصادی دبی (D33) هستیم و به دنبال تقویت رهبری، پایداری و رشد مبتنی بر نوآوری و کاربردهای فناوری آینده هستیم، که به تقویت رقابت‌پذیری دبی و جایگاه آن به عنوان یک مرکز جهانی برای اقتصاد دیجیتال کمک می‌کند. سرمایه‌گذاری هیئت در جدیدترین سیستم‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه در بخش آب، باعث کاهش درصد هدررفت آب از 7.06% به 4.6% از ابتدای سال 2018 تا پایان سال 2023 شده است، که منجر به صرفه‌جویی 12.5 میلیارد گالن آب و صرفه‌جویی مالی معادل 451.3 میلیون درهم گردیده است. ما اهمیت زیادی به کنتورهای هوشمند می‌دهیم که ستون فقرات شبکه هوشمند را تشکیل می‌دهند.»

او ادامه داد: «ما در حال مدیریت داده‌های کنتورهای هوشمند از طریق یک زیرساخت امن، یکپارچه، منعطف و کاملاً خودکار هستیم، که امکان خودکارسازی اطلاعات خواندن کنتورها را برای مشتریان فراهم می‌کند و به آن‌ها امکان دسترسی فوری به الگوهای مصرف خود را می‌دهد. این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مصرف خود را به طور پیشگیرانه و دیجیتال در هر زمان و مکان کنترل کنند و همچنین امکان شناسایی نشت‌ها را برای تسریع در تعمیرات و کاهش هدررفت فراهم می‌آورد، که به پایداری منابع، تحقق بی‌طرفی اقلیمی و توسعه پایدار کمک می‌کند و رضایت همه ذینفعان را تضمین می‌نماید.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا